Savol va javoblar

uSmart foydalanuvchilari bilimlar bazasiga xush kelibsiz.
Agar savollar paydo bo`lsa, mijozlarni qo`llab-quvvatlash xizmatiga murojat qiling: support@usmart.uz

Bilimlar bazasi

1. uSmart ga obuna bo`lish

Beeline aloqa operatori abonentlari uchun.

Hurmatli abonent, video kontentni tomosha qilishni boshlash uchun xizmatga obuna bo`lishingiz kerak. Buni qanday qilish kerak: Buning uchun o`z mobil qurilmangizdan (telefon, smartfon, planshet) usmart.uz saytiga kirish kerak, keyin istalgan video kontentga bosib, qurilmangiz raqam bo`yicha aniqlangandan so`ng, siz xizmatga muvaffaqiyatli obuna bo`lasiz. Xizmat narxi kuniga 1000 so`m.
2. uSmart dan obunani bekor qilish

Beeline aloqa operatori abonentlari uchun.

Hurmatli abonent, obunani bekor qilish uchun siz ushbu xizmatga avval obuna bo`lgan mobil qurilmangizdan (telefon, smartfon, planshet) STOP so`zini 0790 qisqa raqamiga SMS xabar tarzida yuborishingiz kerak.
3. Nima uchun filmlar/kanallar/kliplar/boshqa videolar qotib qoladi?
Ko`pincha qotib qolishning sababi - beqaror internet aloqasi bo`ladi.
Tavsiyalar uSmart:

Kiruvchi tezlik Chiquvchi tezlik ping
10 MBit/s dan 10 MBit/s dan 40 gacha
4. Video sifatini tanlash
Barcha videolar bir nechta sifatda mavjud. Sifatni tanlash uchun, pleyerning pastki o`ng burchagida bosilsa ikkita format 480p va 1080p sozlash g`ildiragi belgisi mavjud.
5. Ulanishga qodir uskuna va brauzerlar.
Dasturchilardan Google Chrome brauzerining so`nggi versiyasini kompyuterlarda, mobil qurilmalarda, televizorlarda va boshqalarda ishlatish tavsiya qilinadi.